Wednesday 16 November 2016

๐ŸŒน:
Lihatlah mereka,
Ayah dan ibu kita,☺️
Semakin kita (anak) dewasa,๐Ÿ˜”
Semakin mereka dimamah usia,๐Ÿ˜ž
Usiamu lebih muda daripada mereka,
Tapi,
Saat ibu ayahmu meminta bantuan,kamu mengeluh,kamu marah๐Ÿ˜ก

Mari berfikir sejenak๐Ÿค”
"Selama aku sekolah,
Selama aku berada pada tahun peperiksaan besar,siapakah yang membuat persiapan untukku?,siapakah yang memberi kata motivasi kepadaku?,siapakah yang melakukan kerja rumah saat aku menumpukan lebih perhatian kepada pelajaran?
Ya!! Mreka itu IBU AYAHKU!๐Ÿ˜ญ
Jadi,salahkah jika aku meluangkan masa yang berbaki kepada ibu bapaku? Mereka lebih berusia daripadaku tapi mereka tidak pernah mengeluh melayan karenahku yang pelbagai....sedangkan aku๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ diuji sedikit sudah mengeluh?๐Ÿ˜ฃ
In shaa'Allah aku ingin berubah! "

Biarlah selagi degupan jantung berlagu,
Selagi itu,aku berbakti kepada ayah n ibu☺️
InsyaAllah

from my best brother, Urwah Abdul Wahab...

No comments:

Post a Comment