Wednesday 16 November 2016

Assalamu`alaikum semua...lama sangat menyepi...
apa khabar kalian? didoakan semuanya dalam jagaan Allah Ya Hafiiz senantiasa...rindunya nak berblogging..hehe..banyak cerita suka dan duka...

Dah 3 semester aku bergelar seorang pelajar Master Kaunseling di Insaniah...05/12/17 semester keempat..
serasa hidup ini penuh dengan pancarobanya...disekeliling aku diujiNya dengan pelbagai liku..aku jua tidak terlepas..namun, kemahiran diri perlu ditingkatkan agar dapatku kawal IMEJ...
intelektual, minda, emosi dan jasmani..

Dalam sibuk menuntut ilmu ni pelbagai corak yang dicoretNya yang aku hadapi tanpa dijangka...alhamdulillah, akhirnya aku sudah sampai di pertengahan kehidupanku..mudah-mudahan Allah memaqbulkan setiap hujung doaku dan dihujung sujudku agar berjodoh dengan encik tunang...aku malu sebagai hambaMu yang penuh dengan dosa noda..tapi Engkau sedetikpun tidak lalai dalam memberi anugerah nikmat Iman, Islam, nafas dan segala-galanya tidak terucap...apa yang mampu adalah pujian dan kesyukuran buatMu Allah Ya Hamid Ya Syakur...doakan kami..

banyak lagi nak share..nanti lah ye,..insyaAllah bertemu lagi...

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

No comments:

Post a Comment